מעקב המרות של Google הוא כלי עזר מועיל לניהול ומעקב אחר השינויים שנעשים במרוצים באמצעות פלטפורמת Google. גוגל מרוצים היא שירות המאפשר לך ליצור, לנהל, ולשתף מודעות ממומנות בפלטפורמות של Google כמו Google Ads, YouTube, ו- Google Display Network.
הנה כמה צעדים לביצוע מעקב המרות של Google:
1. קביעת מטרות: לפני שתתחיל לבצע מעקב המרות, יש לך לקבוע את המטרות שלך. האם אתה מעוניין לעקוב אחר התנהגות המשתמשים על אתר האינטרנט שלך? האם אתה מעוניין למדוד את יעילות הפרסומות שלך בפלטפורמות גוגל? התאם את המטרות שלך לתחום העניין שלך.
2. התקנת קוד מעקב: עליך להתקין את קוד מעקב גוגל באתר האינטרנט שלך. קוד זה יאפשר לך לצפות במידע ולנתח את המידע הפעילות על האתר שלך, כולל מסלולי משתמשים, שיעור נישומים, תכנים שהתקשרו ועוד.
3. הגדרת מדדים ושומרים: עליך לבחור את המדדים הרלוונטיים ביותר עבורך ולהכין מסמכי Google Data Studio שיתמכו בנתונים מערכתיים עבור מעקב המרות. שמור על ניקיון הנתונים ושלמותם לאורך הזמן.
4. גיוס אינטגרציות נוספות: השתמש באינטגרציות עם כלים אחרים של Google כמו Google Analytics ו- Tag Manager כדי לקבל מידע נוסף ושליטה מעולה בנתונים שלך.
5. ניתוח נתונים: בצע ניתוח רצי מתוך המידע שאתה מקבל ממעקב המרות. תגדיר מדדים ותקבע יעדים משכללים על פי המידע שלך. בצורה זו, תוכל לנתח ולהשתמש במידע הזה על מנת לשפר את תהליך השיווק שלך ואת יעילות המסרים שלך.
נטולת תשובה החיפוש של Googleתשובות ינואר 2021 11.560.000.000. זמן 0.58 שניות