מהם מוצרי פרסום עסקיים ומי זקוק להם?

מוצרי פרסום ומוצרי קד"מ הן דרכים לא יקרות ויעילות לפרסם את העסק שלך. הם יכולים להיות ממוקמים במיקום 'העסק שלך, תלוי על קירות הקהילה, או אפילו מופץ על ידי העסקים המקומיים. עלונים הם דרך אחרת לקדם את העסק שלך. ניתן לחלק אותם לעסקים מקומיים ולהניח אותם על שמשות רכב. אתה יכול להפיץ את העלונים שלך על ידי הדפסתם והצבתם בעיתונים מקומיים או במקומות אחרים.

הדפס פרסום

אי אפשר להכחיש את הפופולריות של הפרסום המודפס. בעולם מלא המדיה של היום, מוצרי פרסום מודפסים נשארים מקור חשוב של מידע, כפי שהם עדיין מציעים תחושה של אמינות. בנוסף, מוצרי פרסום מודפסים יכולים להיות גם דיגיטליים וגם פיזיים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור עסקים שמחפשים לקדם את השירותים או המוצרים שלהם לקהל רחב. לצורת הפרסום הזאת יש חסרונות. קרא כדי ללמוד עוד על היתרונות שבשימוש במוצרי הדפסה לעסקים.

אחד החסרונות העיקריים של מוצרי פרסום מודפסים הוא העובדה שקשה למדוד את יעילותן של פרסומות אלה. ניתן להתייחס לפרסומות המודפסות מאוחר יותר מכיוון שהן מאוחסנות. בפרסומות המודפסות יש גם שיעור חזרה גבוה יותר משום שאנשים קוראים כתבי עת ועיתונים מתוך כוונה לקרוא את המידע. זה אומר שסביר יותר שיזכרו אותם מאשר פרסומות דיגיטליות. זה אומר שעלות הפרסום המודפס היא עדיין אופציה מצוינת לעסקים.

פרסום דיגיטלי נעשה נפוץ יותר, אבל פרסומות מודפסות עדיין עובדות היטב עבור עסקים רבים, במיוחד בשוקי הנישה או עבור מוצרים שדורשים מעורבות גבוהה. מחקרים מראים כי 92% מבני 18 עד 23 זוכרים מותגים בקלות רבה יותר מפרסומות מודפסות מאשר אתרי אינטרנט. כמו כן, סביר להניח שפרסומת מודפסת תקרא על ־ ידי בני 18 עד 24. זה בגלל שרוב האנשים מעדיפים לקרוא תוכן בדפוס באינטרנט, מה שהופך את זה יותר סביר שיקראו על ידי קהל היעד שלך.

אחד היתרונות בפרסום מודפס הוא יכולתו למקד קהל מסוים. על ידי בחירת הפרסום הנכון, המודעות המודפסות יכולות להגיע לקהל ממוקד, בניגוד לקהל הרחב. מלבד היותו גמיש ולא ־ יקר, ניתן להציב מודעות הדפסה גם בפרסומים המכוונים לנישה שלך. שימוש בפרסום מודפס לעסקים יעזור לך להגיע לקהל הנישה שלך ולבנות אמון בקרב לקוחות פוטנציאליים. הם יכולים להגיע לאנשים שאין להם גישה אחרת לערוצי שיווק אחרים.

כרזות וכרזות

באנרים ופוסטרים הם דרכים נהדרות לפרסם את העסק שלך. פוסטרים מודפסים הם לא יקרים, והם יכולים להיות מגולגלים בשנה הקרובה. באנרים, לעומת זאת, ניתן להציג באופן קבוע. דגלים הם כלי שיווק מצוין לאירועים ופסטיבלים המתרחשים במהלך השנה. הם עמידים ויכולים להחזיק מעמד שנים כך שהם בחירה מצוינת לתוכניות נודדות.

פוסטרים ובאנרים הם חלק חיוני בכל אסטרטגיה שיווקית, והם משחקים תפקיד חשוב בקידום המותג. אם אתם רוצים להפיק את המירב מהם, אתם צריכים לדעת איך ליצור קריאה משכנעת לפעולה, לעצב אותה היטב, ולמקם אותה היכן שאנשים יראו אותה. הנה כמה טיפים כדי להפוך את הכרזות והבאנרים שלכם ליעילים:

פוסטרים הם אמצעי יעיל לתקשורת חדשות, הצעות מיוחדות, ואירועים למוזמנים בלבד. הם משמשים גם כרכבי תקשורת מעולים. כאשר משתמשים נכון, כרזות יכולות להיות דרך מצוינת להגיע לקהל רחב ולהגדיל את העסקים. בנוסף ללכידת עיניים, פוסטרים יכולים לשמש גם לפרסום מכירות, אירועים, ואירועים למוזמנים בלבד. ניתן להשתמש בכרזות גם כדי לסייע לעסקים לגייס כספים עבור ארגוני צדקה ולאירועים חברתיים. קבלת סיקור חדשותי יכול גם להאכיל לתוך אסטרטגיית הקידום שלך.

בעוד הכרזות ודגלים הם מוצרים שיווקיים זולים, אין להתעלם מהם. למרות שמקומם בתערוכות, אין לראות בהם עיצוב קיר. הלוגו שלך, תיוג, צבעים, וצבעים צריך להיות מוצג על הפוסטרים שלך. בנוסף, כל חומרי השיווק צריכים להיות תואמים זה לזה. רק אז תוכל להיות בטוח שמסר המותג שלך מובן ונזכר. השתמש באנרים ופוסטרים כדי למשוך יותר לקוחות.

כרזות וכרזות אינן כמו פרסומות של כתבי עת והן יכולות להגיע לקהל גדול. הם גם השקעה גדולה לכל חברה. מכיוון שניתן להפיץ אותם בקלות, הם גם עולים יחסית נמוך. מודעות הדפסה יכולות להיות יקרות, אבל פוסטרים גדולים עם גרפיקה באיכות גבוהה נראים בקלות וניתן לשנותם פעמים רבות. הם גם מאוד זולים לייצור. הם יכולים להיראות על ידי כל מי שעובר אותם.

כרזות

עסקים יכולים לפרסם בכרזות. שלטים גדולים אלה מוצגים בדרך כלל באזורי תנועה גבוהה, ויכולים לשמש לקידום מוצר חדש, אירוע מיוחד, או פשוט כדי ליידע אנשים על קידום. ניתן גם ליצור קטע קריעה קטן עם פרט אחד, שניתן להעביר ישירות לצרכנים. המידע על פוסטר צריך להיות קל לזיכרון ולהטמעה בקלות, אבל עדיף להימנע ממידע שפשוט יבלבל אנשים.

אולי תאהב גם