קידום ממומן של Google

קידום ממומן של Google הוא התהליך שבו מודעות מוצגות במנוע החיפוש של Google (Google Search) וברשת התצוגה של Google (Google Display Network). במנוע החיפוש, מודעות מוצגות לפי מילות החיפוש שמשתמשים הזינו ולפי קריטריונים אחרים, וברשת התצוגה, מודעות מוצגות באתרים וביישותות שונות ברחבי האינטרנט.

כדי לקדם מודעה במנוע החיפוש של Google, יש לשלם על כל לחיצה על המודעה (CPC – Cost Per Click) וברשת התצוגה ניתן לשלם גם על יחידות המידה (CPM – Cost Per Thousand Impressions).

בנוסף, יש להגדיר את המילות החשובות והקידומים הרלוונטיים עבור המודעה ולהגדיר קהל יעד של הקמפיין.

כדי להצליח בקידום ממומן של Google, יש להיות מיומן בכתיבת מודעות יעילות ומותאמות, ולעקוב אחרי הקמפיין באופן סדיר כדי למצוא את האסטרטגיות הטובות ביותר.

קידום ממומן של Google: הכוח של מחקר מונחי חיפוש

אולי תאהב גם